ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od chwili objęcia Towaru w posiadanie odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, tj:

PUH ESMAR Migdał Henryka
Ul. Żarecka 1
42-350 Koziegłowy
Woj. śląskie

W celu sprawnego rozpatrzenia zwrotu, przesyłka powinna zawierać:

• Odsyłany produkt

Wypełnione pismo odstąpienia od umowy
• Dowód zakupu (np. paragon) 

Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona tak, aby produkt nie uszkodził się w transporcie. Preferujemy zgłaszanie odstąpienia od umowy za pośrednictwem internetowego formularza zwrotów/mailowo na adres
sklep@emetalowy.pl
W przypadku wątpliwości Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pod numerem telefonu: 501369955 W celu sprawnego rozpatrzenia odstąpienia od umowy złożonej mailowo (sklep@emetalowy.pl) zalecamy umieszczenie w niej następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, nazwę produktu oraz numer zamówienia, ze wskazaniem żądania Klienta. 

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem możesz złożyć reklamację. Reklamacji możesz dokonać odsyłając do nas wadliwy produkt wraz z wypełnionym
formularzem reklamacji na adres:

PUH ESMAR Migdał Henryka
Ul. Żarecka 1
42-350 Koziegłowy
Woj. śląskie

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka powinna zawierać:

• Reklamowany produkt
• Wypełniony
formularz reklamacji
• Dowód zakupu 

Najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach.




 
Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies. Więcej informacji o cookies i polityce prywatności tutaj

Zamknij