ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od chwili objęcia Towaru w posiadanie odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, tj:
PUH ESMAR Migdał Henryka
Ul. Żarecka 1
42-350 Koziegłowy
Woj. śląskie
W celu sprawnego rozpatrzenia zwrotu, przesyłka powinna zawierać:
• Odsyłany produkt
• Wypełnione pismo odstąpienia od umowy
• Dowód zakupu (np. paragon)
Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona tak, aby produkt nie uszkodził się w transporcie. Preferujemy zgłaszanie odstąpienia od umowy za pośrednictwem internetowego formularza zwrotów/mailowo na adres sklep@emetalowy.pl
W przypadku wątpliwości Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pod numerem telefonu: 501369955 W celu sprawnego rozpatrzenia odstąpienia od umowy złożonej mailowo (sklep@emetalowy.pl) zalecamy umieszczenie w niej następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, nazwę produktu oraz numer zamówienia, ze wskazaniem żądania Klienta.
REKLAMACJE
Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem możesz złożyć reklamację. Reklamacji możesz dokonać odsyłając do nas wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:
PUH ESMAR Migdał Henryka
Ul. Żarecka 1
42-350 Koziegłowy
Woj. śląskie
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka powinna zawierać:
• Reklamowany produkt
• Wypełniony formularz reklamacji
• Dowód zakupu
Najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach.
- Sklep emetalowy.pl
- Zwroty i Reklamacje